На основу члана 6, 7. и 8. Уредбе о условима прибављања и отуђења непокретности непосредном погодбом и давања у закуп ствари у јавној својини, односно прибављања и уступања искоришћавања других имовинских права, као и поступцима јавног надметања и прикупљања писмених понуда (''Сл. гласник РС'' бр.16/2018 и 79/2023) и Одлуке о условима и начину давања у закуп непокретности у јавној својини путем прикупљања писмених понуда III број: 06-VII-38/2025-6 од 27. новембра 2025. године. Општинска управа општине Рашка, расписује
О Г Л А С
за давање у закуп привременог објеката у јавној својини општине Рашка у поступку јавног надметања
У закуп се даје:
1. Привремени објекат за обављање трговине (роба и услуга) - продаја хране број 4. Приовремени објекат у јавној својини општине Рашка се налазе на Копаонику на катастарској парцели 1504/66 КО Копаоник. Појединачних површина 10,4 м2.
Привремени објекат се даје у закуп у поступку јавног надметања путем јавног оглашавања, на временски период до 31.10.2026. године.
Привремени објекат бр.4. се може користити искључиво за обављање трговине (робе и услуге) - продаја хране.
Кућице су обележене нумеролошки с лева на десно посматрајући од Инфо центра Туристичке организације Рашка.
Продаја робе која је дифинисана чланом 7. став 1. тачка 7. Одлуке о пијацама на подручју општине Рашка (''Сл. гласник општине Рашка'' бр.31/1998) односно зелена пијаца, млечна пијаца и пијаца за продају производа домаће радиности и других занатских производа искључује се у овим објектима.
Право учешћа у поступку давања у закуп предметних привремених објеката имају сва правна лица и предузетници који уплате депозит у висини од 100.000,00 динара.
Депозит се уплаћује на рачун 840-1267804-86, Општинска управа Рашка - депозит, позив на број 97 31087, сврха уплате: Уплата депозита, а доказ о извршеној уплати доставља се уз пријаву за јавно надметање. Понуђачу чија понуда није прихваћена, депозит се враћа у року од 15 дана од дана доношења Одлуке о давању у закуп предметног привременог објекта најповољнијем понуђачу. Понуђачу чија је понуда прихваћена, износ депозита урачунава се у закупнину. Понуђач чија је понуда прихваћена губи право на повраћај депозита, ако у року од 8 (осам) дана од дана пријема позива закуподавца, одустане од закупа пословног простора или не закључи Уговор о закупу.
У случају одустанка понуђача да закључи Уговор о закупу, поступак ће се поновити само за кућицу бр.4. од које је он одустао.
Привремени објекат се не може давати у подзакуп.
Увид у документацију и заказивање евентуалног обиласка привременог објекта може се заказати у згради ТПЦ у улици Немањина бр.1, трећи спрат, канцеларија бр.1.
Почетна висина месечне закупнине по којој се привремени објекти из члана 1. ове одлуке могу издати у закуп јесте 32.098,50 динара на месечном нивоу. У закупнину нису урачунати трошкови електричне енергије и комуналних услуга.
Почетак трајања закупа сматраће се од дана 10.12.2025. године.
Уколико у поступку два или више понуђача понуде исти износ закупнине, предност има онај који је први понудио износ.
Уз пријаву доставити:
а) предузетници - име и презиме предузетника, очитана или копирана лична карта, ЈМБГ и адреса, као и извод из регистра АПР-а;
б) правна лица - пословно име и седиште, извод из регистра АПР-а , податке о лицу овлашћеном за заступање, очитана или копирана лична карта, пуномоћје за лице које заступа подносиоца пријава.
Лица која учествују у јавном надметању у име и за рачун предузетника или правног лица неопходно је да доставе пуномоћје оверено од стране јавног бележника.
Једно правно лице или предузетник могу поднети пријаве и учествовати у јавном надметању највише за два привремена објеката.
Пријава за закуп привремених објеката мора да садржи:
- доказ о уплати депозита;
- број текућег рачуна на који ће се извршити повраћај депозита;
- назнаку привременог објекта за коју се понуда подноси;
- делатност која ће се обављати;
- изјаву да прихвати почетну висину закупнине;
- изјаву да непокретност прихвата у виђеном стању;
- уверење о измиреним обавезама по основу рачуна који администрира локална пореска администрација;
- потврда да су све евентуалне обавезе према Општинској управи и Јавним комуналним предузећима у општини Рашка измерене или потврда да исти нису у систему наплате.
Рок за достављање пријаве је 8 дана од дана објављивања јавног огласа, односно од дана 28.11.2025. године, до дана 05.12.2025. године, до 1500 часова, у услужном центру Општине Рашка, улица Предрага Вилимоновића бр.1, у затвореној коверти са назнаком Пријава за оглас за јавно надметање.
Јавно надметање ће се одвијати првог радног дана након истека рока за достављање пријава односно 8 дана од дана објављивања јавног огласа, односно дана: 08.12.2025. године у просторијама Општинске управе општине Рашка, Свечана сала, Предрага Вилимоновића бр.1., са почетком у 13 часова, када ће се одабрати најповољнија понуда.
Критеријум за избор најповољније понуде је највиша понуђена месечна закупнина.
Поступак јавног надметања сматра се успелим и у случају достављања једне исправне пријаве за учешће којом се подносилац пријаве региструје и присуствује јавном надметању и проглашава закупцем, ако прихвати почетну висину закупнине по којој се непокретност може дати у закуп.
Подносиоци неблаговремене и непотпуне пријаве не могу учествовати у поступку јавног надметања, а неблаговремене и непотпуне пријаве се одбацују.
За све информације јавити се лично у згради ТПЦ-а, улица Немањина број 1, трећи спрат, канцеларија бр.1. или на телефон: 036/736-100.
У Рашки, 27. новембар 2025. год. Председник комисије:
Анђелка Маринковић
______________________



































